Hibajegy küldésére három lehetőség van:
- e-mail küldése az info@presta.hu e-mail címre, megadva az alábbi adatokat
- A felhasználói fiokból, a "Rendelés előzmény és részletek" menüpontban a rendelés sorában található "Részletek" gombra kattinva. Majd az oldal alján található "Üzenet hozzáadása" űrlap kitöltése
- A weboldal "Kapcsolat" oldalán található űrlap kitöltése és elküldése
A hibajegy beküldésénél kérjük a könnyebb azonosítás és a hiba megoldásának gyorsítása érdekében adva meg az alábbi adatokat:
Rendelés azonosító
Modul neve
Hiba leírása
Weboldal neve
Admin(BackOffice) hozzáférés
FTP hozzáférés
A beküldött adatok biztonságos SSL kapcsolaton keresztül jutnak el hozzánk, és harmadik fél nem férhet hozzá.
A beküldött hibajegyekre általában 24 órán belül válaszolunk!
Amennyiben már lejárt a támogatás ideje, akkor se habozzon írni nekünk, mivel kissebb hibajavításokat és kevésbé időigényes modósításokat a támogatás lejártával is ingyenesen biztosítunk.